Πρόκειται για μία απόλαυση που έχουμε συνδέσει με το καλοκαίρι, ένα γλυκό που μας δροσίζει και αρέσει σε μικρούς, αλλά και μεγάλους. Έχει, όμως, κάποιο όφελος για την υγεία σου; Μάθε την αλήθεια γύρω από δυό διαδεδομένους μύθους για το παγωτό και αυτό το καλοκαίρι απόλαυσέ το χωρίς ενοχές, αλλά με μέτρο. Παγωτό αδυνάτισμα θρεπτική αξία 

Μύθος πρώτος: δεν έχει θρεπτική αξία Παγωτό αδυνάτισμα θρεπτική αξία 

Η αλήθεια: με ένα παγωτό όσο και αν σου φαίνεται παράξενο μπορείς να πάρεις διάφορα θρεπτικά συστατικά. Μπορείς να προσλάβεις, λ.χ., ασβέστιο από το γάλα που περιέχει. Ιδιαίτερα στην περίπτωση που έχει φρούτα, ξηρούς καρπούς ή σοκολάτα θα πάρεις επιπλέον πρωτεΐνες, υδατάνθρακες, ορισμένες βιταμίνες, και ασβέστιο.

Μύθος δεύτερος: σε παχαίνει

Η αλήθεια: στην πραγματικότητα το παγωτό μας παρέχει πολύ λιγότερες θερμίδες σε σχέση με άλλα γλυκά, ιδιαίτερα αν κάνουμε τη σωστή επιλογή. Το sorbet, για παράδειγμα, έχει μόνο 90 θερμίδες τα 100 γρ. Ωστόσο, δεν θα πρέπει να το παρακάνεις: ένα – δύο παγωτάκια την εβδομάδα είναι αρκετά. Αν θέλεις να αποφύγεις τα πολλά λιπαρά προτίμησε μια γρανίτα.

Αυτό το ήξερες;

Ερευνητές από το πανεπιστήμιο της Ρώμης δημιούργησαν ένα παγωμένο προϊόν σαν παγωτό που, όπως υποστηρίζουν, μπορεί να βοηθήσει τον οργανισμό σου ενισχύοντας την ροή του αίματος και περιορίζοντας τις επιβλαβείς συνέπειες του στρες στα κύτταρα της καρδιάς. Πώς τα κατάφεραν; Το παγωτό αυτό περιέχει πολυφαινόλες , ένα είδος αντιοξειδωτικών συστατικών.

Παγωτό Vs stress

Ορισμένες έρευνες είχαν δείξει ότι το παγωτό έχει αγχολυτική δράση, αφού βελτιώνει τη διάθεση και τονώνει τον οργανισμό.

ΔΙΑΒΑΣΕ ΑΚΟΜΗ:

Υπάρχουν τρόφιμα με αρνητικές θερμίδες;

Εισαι χορτοφάγος; Φτιάξε αυτην την πίτσα με λαχανικά

Πως το ψωμί συνέβαλε στη Γαλλική Επανάσταση

Ο Hopkins “τρελαινεται” και γινεται viral (απιστευτο video)

Παγωτό αδυνάτισμα θρεπτική αξία

Σχολίασε το