5 τρόποι να κόψεις το νυχτερινό τσιμπολόγημα

Ο Σεπτέμβρης σε λίγες μέρες φεύγει, η μέρα ήδη έχει μικρύνει και σε λίγο καιρό θα αλλάξει και η ώρα. Που σημαίνει ότι όσο χειμωνιάζει τόσο περισσότερο χρόνο θα περνάμε στο σπίτι. Και όσο είμαστε σπίτι, τόσο είναι πιο πιθανό να ανοίγουμε πιο συχνά το ψυγείο. Ειδικά τις νύχτες για το νυχτερινό τσιμπολόγημα…

Και εφόσον δεν κυκλοφορούν ψυγεία με κλειδαριά και συναγερμό στην αγορά (ακόμη), το νυχτερινό τσιμπολόγημα δείχνει να γίνεται μόνιμη συνήθεια για πολλούς ανθρώπους. Το πρόβλημα αυτό πολλαπλασιάζεται όμως τον χειμώνα καθώς λόγω των χαμηλών θερμοκρασιών, εκ φύσεως ζητάμε περισσότερη τροφή.

Παρακάτω σου έχουμε 5 έξυπνους τρόπους ώστε να περιορίσεις, αν όχι να κόψεις μαχαίρι, το νυχτερινό τσιμπολόγημα. Γιατί πέρα από τις επιπλέον θερμίδες, ο λόγος που συνήθως ξυπνάς κουρασμένος και χωρίς ενέργεια οφείλεται και σε αυτή την κακή συνήθεια.

Ξεφορτωθείτε τα ανθυγιεινά

Το ότι μερικές “μη υγιεινές” τροφές, κοσμούν τα ψυγεία των σούπερ μάρκετ, δεν σημαίνει ότι πρέπει να κοσμούν και το δικό σου ψυγείο. Και αν τόσο πολύ δεν μπορείς να αντισταθείς στην αγορά τους, τουλάχιστον βάλτα πίσω πίσω να μην φαίνονται. Στην τελική κρύφτα στο πάνω πάνω ράφι ή κάτω από τα φρούτα και τα λαχανικά. Και απλά αγνόησε την ύπαρξη τους. Όταν το βράδυ ξυπνήσεις και θες κάτι γλυκό, αποκλείεται μέσα στην νύστα σου να θυμηθείς ότι έχεις κρυμμένη την αγαπημένη σου σοκολάτα κάτω από τα λεμόνια. Συνήθως τρώμε αυτά που είναι μπροστά μας. νυχτερινό τσιμπολόγημα

Πιείτε νερό

Πολλές φορές ξυπνάμε στον ύπνο μας όχι γιατί πεινάμε αλλά γιατί απλά διψάμε. Ειδικά αν έχουμε φάει το βράδυ κάποιο αλμυρό φαγητό. Και ο ανθρώπινος οργανισμός πολλές φορές μπερδεύει την δίψα με την πείνα. Η ενυδάτωση του οργανισμού είναι πολύ βασική ακόμα και στον ύπνο. Οπότε αφού σηκώθηκες και άνοιξες το ψυγείο πάρε ένα μπουκάλι νερό και ένα ποτήρι και απόλαυσε το νερό σου. Το πιο πιθανό είναι να σου περάσει ταυτόχρονα και η λιγούρα που είχες.

Βουρτσίστε τα δόντια σας

Ένας από τους λόγους που ζητάμε κάτι γλυκό (ή αλμυρό) μετά το βραδινό γεύμα μας είναι ότι ακόμα έχουμε την αίσθηση της τελευταία μας μπουκιάς στο στόμα μας. Οπότε πριν πέσεις για ύπνο, πέρα από λόγους στοματικής υγιεινής, μην ξεχνάς να πλύνεις τα δόντια σου. Πρακτικά αυτό βοηθάει για να εξουδετερώσεις και να φέρεις σε ισορροπία την αίσθηση του αλμυρού ή του γλυκού που έχεις στο στόμα σου. Έτσι, είναι σχεδόν απίθανο κατά την διάρκεια του ύπνου να έχεις την αίσθηση στο στόμα “ότι κάτι θέλεις”.

Απολαύστε το δείπνο σας

Όλη μέρα τρέχουμε σε δουλειές και υποχρεώσεις και πολλές φορές ανυπομονούμε να γυρίσουμε σπίτι και να φάμε “σαν άνθρωποι”. Η καθημερινότητα πολλές φορές μας οδηγεί είτε στο να ξεχνάμε να φάμε, είτε να τρώμε κάτι στο πόδι. Και φυσικά, κάπως έτσι καταλήγουμε να γυρίζουμε το βράδυ σπίτι και να θέλουμε να τα φάμε όλα. Αν δεν μπορείς να τρως τα συχνά και μικρά γεύματα που προτείνουν οι διατροφολόγοι, φρόντισε τουλάχιστον το βράδυ να απολαύσεις το δείπνο σου. Αυτό σημαίνει κάτσε σαν άνθρωπος να φας με κλειστή την τηλεόραση και χωρίς να κοιτάς το κινητό σου, τα email σου και τα social media. Επικεντρώσου στο πιάτο σου, μάσησε αργά ώστε να χορτάσουν και το στομάχι σου αλλά κυρίως τα μάτια σου και θα δεις πως το νυχτερινό τσιμπολόγημα θα σταματήσει.

Αφεθείτε και ξεχαστείτε

Ακόμα και αν έχουμε φάει ένα ισορροπημένο δείπνο, υπάρχουν φορές που συνεχίζουμε να έχουμε τις γνωστές “λιγουρίτσες”. Εκείνη την ώρα είναι η κατάλληλη στιγμή να κάνεις τον οργανισμό σου να ξεχαστεί. Κάνε ένα ήρεμο μπάνιο να χαλαρώσεις, η μυρωδιά του αφρόλουτρου είναι ικανή να σου αλλάξει την διάθεση (και την λιγούρα), διάβασε ένα βιβλίο στο κρεβάτι με χαμηλό φως, και γενικά κάνε οτιδήποτε θα σε αποσπάσει από την ηλεκτρική συσκευή που λέγεται “ψυγείο”. Πίστεψε μας, όλα είναι μέσα στο μυαλό. Πριν το καταλάβεις, θα σε έχει πάρει ο ύπνος. νυχτερινό τσιμπολόγημα

Σχολίασε το