Καλοκαιρινές διακοπές & ενυδάτωση του οργανισμού

Οι ανάγκες του οργανισμού μας για ενυδάτωση το καλοκαίρι και ειδικά την περίοδο των διακοπών είναι ιδιαίτερα αυξημένες. Ειδικά αν είσαι ο τύπος που την βγάζει όλη μέρα στην παραλία προκειμένου να πετύχεις το μαύρισμα που θες.

Ο ανθρώπινος οργανισμός χρειάζεται περίπου 2 λίτρα υγρά για τις γυναίκες και 2,5 λίτρα για τους άντρες. Πόσο μάλλον το καλοκαίρι που οι θερμοκρασίες είναι αυξημένες και περνάμε περισσότερο χρόνο κάτω από τον ήλιο. Υπάρχουν όμως έξυπνοι τρόποι ώστε και να παραμείνουμε ενυδατωμένοι και να μην στερηθούμε τις απολαύσεις του καλοκαιριού και τις ατελείωτες ώρες στην παραλία.

Παγούρι

Στους περισσότερους, η λέξη παγούρι, μας θυμίζει σχολείο. Στις διακοπές όμως μπορεί να φανεί σωτήριο. Αγοράζοντας ένα παγούρι παραλίας με την κατάλληλη μόνωση μπορείς να έχεις πάντα και δροσερό νερό αλλά και να παίρνεις μια ανάσα δροσιάς ανάμεσα στα διαλείμματα από τις ρακέτες. Πλέον υπάρχουν τόσες πολλές επιλογές στην αγορά που μπορεί να είσαι και trendy και ενυδατωμένος με ένα στυλάτο παγούρι.

Μπουκάλι νερό με πάγο

Αν δεν είσαι φίλος του παγουριού, σίγουρα μια 6άδα νερά θα την πάρεις ειδικά αν βρεθείς σε νησί. Από τα 6 μπουκάλια λοιπόν, κάθε βράδυ μπορείς το 1 από αυτά να το βάζεις στο ψυγειάκι του δωματίου σου μέσα ή κοντά στην κατάψυξη. Το επόμενο πρωί (ή μεσημέρι) όταν ξυπνήσεις θα ευχαριστείς τον εαυτό σου καθώς για τουλάχιστον 4-5 ώρες θα έχεις όχι απλά δροσερό αλλά παγωμένο νερό στην παραλία ή στις βόλτες σου.

Φρούτα – Λαχανικά

Τώρα αν βαριέσαι οικτρά ή η λύση του νερού στο ψυγειάκι σου φαίνεται άθλος, μπορείς κάλλιστα να προμηθευτείς φρούτα πριν πας παραλία. Δεν λέμε να σηκώσεις το μανάβικο του νησιού, ακόμα και 2-3 φρούτα να πάρεις θα σε τονώσουν και θα σε κρατήσουν ενυδατωμένο καθ’όλη την διάρκεια που θα αράζεις στην ξαπλώστρα. Πίστεψέ με ο οργανισμός σου θα σε ευγνωμονεί.

Υπενθύμιση στο κινητό

Αν είσαι τέρμα τεμπέλης και ό,τι έχουμε προτείνει σου φαίνεται απλά αγγαρεία, υπάρχει τέλος η επιλογή της υπενθύμισης. Βάλε μια ειδοποίηση στο κινητό, ένα ξυπνητήρι, κάτι τέλος πάντων ώστε να πίνεις νερό κάθε 2 ώρες. Αυτή η λύση είναι ιδανική για όσους είναι οι λεγόμενες “καμήλες της παραλίας” και αντέχουν όλη μέρα χωρίς νερό. Άσχετα αν μετά παραπονιούνται για πρόωρη εμφάνιση ρυτίδων ή ότι δεν διατηρείται το μαύρισμα τους.

Ότι και αν επιλέξεις να θυμάσαι ότι η ενυδάτωση είναι το Α και Ω του καλοκαιριού. Χωρίς επαρκή ενυδάτωση ούτε ο εγκέφαλος μας δεν λειτουργεί σωστά, πόσο μάλλον το σώμα μας για να αντέξει τις ατελείωτες ώρες στην παραλία και φυσικά να αντισταθμίσει το αλκοόλ που λίγο πολύ όλοι καταναλώνουμε περισσότερο στις διακοπές.

Σχολίασε το